sâmbătă, 21 aprilie 2012

Interview + "I'm free" Live @ Timpul Chitarelor (VIDEO)

Sambata, 14 Aprilie, am aparut pe marele ecran la televiziunea nationala cu numarul 2, in cadrul emisiunii de rock, "Timpul Chitarelor".
Cu ceva emotii vizibile, am reusit sa participam la un mini-interviu moderat de Dan Cojocaru, care a "sunat" cam asa:

Dan Cojocaru: Se pare ca aparuse la un moment dat un "loc gol" (nota: "empty/mt place" = "loc gol" eng.), in peisajul muzicii rock, asa ca era nevoie de o formatie foarte fresh si s-a ivit acest lucru la Constanta; este vorba despre MT Place, bine ati venit la Timpul Chitarelor!

MT Place: Bine v-am gasit !


D.C.: O sa vorbesc cu chitarista mea favorita din noul val de chitaristi din Romania. Ea se numeste Karla si imi aminteste putin de alura si tinuta sexy a Litei Ford , si cam acolo mi-ar placea sa te vad ca ajungi ca evolutie.. O sa te rog frumos sa-ti prezinti si colegii.


Karla : In dreapta mea se afla Alex, bassistul trupei, in stanga ii gasim pe Laura, vocalista, Theo, tobosarul, si.. Alin, la chitara solo.


D.C.: Cand s-a fondat formatia voastra?


Karla: Formatia s-a fondat in luna Mai 2009. Initial, formula nu ne includea pe toti, eu, Alex si Alin fiind cei trei fondatori ai trupei. Apoi, a aparut Theo si mai nou Laura.


D.C.: Spune-mi te rog cum de nu ati fost atrasi de zona foarte facila a muzicii, unde succesul este garantat mult mai usor? De ce ati ales muzica rock, este o influenta de familie?


Karla: .. nu, nu neaparat. Rock-ul este ceea ce ne caracterizeaza, ceea ce ni se potriveste cel mai bine caracterului nostru, stilului nostru.


D.C.:La sfarsitul anului trecut, dupa concursul Global Battle Of the Bands, erati pe locul trei in clasamentul general, ceea ce a fost o foarte frumoasa surpriza pentru noi toti. Acum sunteti angrenati intr-un alt concurs; despre ce este vorba, unde va pot sustine si vota fanii vostrii?


Karla: Da, este vorba de Bite My Music Global Awards, un concurs online, unde am trimis doua piese, printre care si "I'm free", care este nominalizata la Best Rock Song, iar fanii ne pot vota pe site-ul www.bitemymusic.com, lasand un comentariu pe pagina concursului cu "I vote for MT Place - "I'm free". (iar nota: Concursul s-a terminat, deci nu va deranjati :D )


D.C.: Este bine de spus ca din Romania participa doar doua trupe: MT Place si Dirty Shirts.



Cam acesta a fost interviul, iar mai jos puteti urmari interpretarea live la "Timpul Chitarelor" a unei piese pe care o stiti deja, "I''m free". Enjoy !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BACK TO TOP!