luni, 9 iulie 2012

Loveste poza si da like! (Bere moca.)


Am vamuit impreuna, am furat lemne sa facem cel mai mare foc, am impartit tigarile, parizerul si pateul, ne-am imbrancit la pogo, ne-am clatinat impreuna spre corturi, am dansat si urlat impreuna la concertele din Vama Veche.
Acum a venit si randul nostru, daca vreti, sa va facem sa va zbenguiti in fata noastra, sa urlati "I'm not so lost without you!", sa va aratati balcoanele (de la bloc), sa cereti mazgaliturile noatre pentru unchi, nepoti si vecini de scara, sa se auda cu ecou-ou-ou: "We are the MT Nation!"
Bun, ideea e ca o sa fie mult mai blana decat v-am zis, dar pentru asta ne cam trebuie - din nou - ajutorul vostru.
  • Dati click AICISIA. Aceia sunt niste rockeri pletosi si enervanti pe care trebuie sa-i votati/promovati.
  • Cum? Likeuiesti, sharuiesti, comentezi, strangi cat mai multa lume (sti tu ce sa faci, ca doar ai mai participat la concursuri pe Feisbuc pentru un bilet, o acadea, un pliculet de ness, etc.)
  • Castigam, ne vedem in Vama, ne facem materie nazala 3 zile si poate va arata Americanu' nipple mustaches.
Dragi mtplaceri, va rugam lipiti-ne de peretele vostru ca sa ne vedem in urecheeeee, la Vama Veche !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BACK TO TOP!